Hanhikivellä rauhallista
Tsernobylin ydinvoimalaonnettomuuden 30-vuotispäivän aatto sujui rauhallisissa merkeissä Pyhäjoen Hanhikivellä.
Paikalla todettiin oleskelevan edelleen kymmeniä ympäristöaktivisteja, mutta poliisin ei tarvinnut maanantaipäivän aikana kirjata rikosilmoituksia, kiinni ottaa henkilöitä eikä käyttää pakkokeinoja. Poliisin yksiköitä käytettiinkin lähinnä tarkkailuun ja yleisen järjestyksen valvomiseen.