Meripäivät jatkuneet rauhallisissa merkeissä
Keskiviikkona alkaneet Kotkan Meripäivät ovat poliisin näkökulmasta sujuneet toistaiseksi rauhallisesti.
Torstaipäivän ja -yön aikana poliisia työllistivät muutamat päihtyneet alaikäiset nuoret sekä yksittäiset tappelut ja häiriökäyttäytymiset. Poliisin tiloihin juhlijoista päätyi edellä mainittuna aikana kolme henkilöä.