Hyppää sisältöön

Pantasusi jäi auton alle Kestilässä

Julkaisuajankohta 25.3.2019 14.58
Tyyppi:Uutinen

Siikalatvan Kestilässä jäi pantasusi auton alle. Törmäyksen jälkeen hetken tiellä maattuaan susi oli poistunut metsään. Tapahtumapaikka oli Kestiläntiellä Kestilän taajaman ja Pihkalanrannan välillä. Tapahtumapaikalla eläintä etsittiin Suurriista virka-avun sekä Luonnonvarakeskuksen henkilöiden toimesta. Eläintä onnistuttiin jäljestämään noin kilometrin verran, mutta sen todettiin liikkuvan normaalin oloisesti. Lumiolosuhteet olivat sellaiset että hanki kesti sutta. Luke tarkistaa jatkossa paikannuksen avulla eläimen kunnon.

Oulun poliisilaitos Tiedote tuotu vanhoilta sivuilta Uutinen