Murupolku
Blogi - otsikko
Poliisiblogi
Sisältöjulkaisija
-
Poliisin liikennevalvonnalla yhteiskunnallista vaikuttavuutta15.10.2024 8.44Liikenne Poliisihallitus
-
Vakavimmat kolarit tieliikenteessä tapahtuvat tyypillisesti 80 km/h nopeusrajoitusalueella13.8.2024 11.10Liikenne Poliisihallitus
-
Kiire kuolemaan ja väsynyt elämään?2.2.2024 13.09Liikenne Poliisihallitus
-
Mittausvirheet poliisin rikostilastojen haasteena22.8.2023 15.06Poliisihallitus Poliisin toiminta ja kehittäminen Rikokset ja tutkinta
-
Kulkuneuvon kuljettaminen ilman asianmukaista ajo-oikeutta ei ole vähäinen rikos16.6.2023 9.28Liikenne Poliisihallitus Rikokset ja tutkinta
-
Nuorten vastuu elämästään lisääntyy – onko näin oikein liikenteessä?19.9.2022 14.37Liikenne Poliisihallitus Poliisin ennalta estävä toiminta
-
Rattijuopumukset aiheuttavat kesäisin tuskaa ja työtä12.7.2022 9.59Poliisihallitus
-
Liikenneturvallisuustavoitteisiin pääseminen edellyttää myös tienkäyttäjien panosta5.4.2022 14.51Liikenne Poliisihallitus Rikokset ja tutkinta
-
Säällä on väliä myös automaattisessa nopeusvalvonnassa20.1.2021 8.36Liikenne Poliisihallitus
-
Tiedon, analyysin ja analytiikan hyödyntämisen tarve poliisissa – ilmeinen ja suuri?23.9.2020 13.42
-
Onko liikenneturvallisuuden tilanne pysynyt ennallaan Kehä I:llä automaattisen liikennevalvonnan aloittamisen jälkeen?15.9.2020 11.23
-
Selviääkö ajokielloista rahalla tulevaisuudessa?9.9.2020 17.06Liikenne
-
Pärjääkö Suomi rattijuopumusvalvonnassa eurooppalaisille kollegoille?9.9.2020 16.50Liikenne
-
Vähimmäisnopeuden alittamisesta voidaan määrätä liikennevirhemaksu – maltti kuitenkin valttia9.9.2020 15.30