Hund bet pojke i Karleby
En hund av rasen spetshund, antagligen en Akita, bet igår kl. 15.30 en pojke i låret, i Karleby, på Vidnäsgatan. Hunden rörde sig med ett sällskap på två kvinnor och en man. Sällskapet har stannat och frågat om pojken skadat sig innan pojken fortsatte sin färd. Sällskapet hade återvänt till Tankkaris studie-bostäder. Polisen ber hundens ägare att ta kontakt med polisen på telefonnummer 0295415883.